Sivut

1. huhtikuuta 2011

Versatile blogger ja 7 tunnustusta

Sain Sannalta Elämää ja Unelmointia -blogista tunnustuksen - kaunis kiitos siitä :)

Tunnustuksessa pitää paljastaa 7 asiaa itsestään ja antaa sitten eteenpäin. Tässä tulevat tunnustukset:

1. Olen aamuisin käsittämättömän takussa ennen kuin saan kupin kahvia.
2. En katso juurikaan televisiota.
3. Nykyisen leipätyöni asiakkaita ovat mm. korkeakouluasteen opettajat :)
4. Olen kissaihminen henkeen ja vereen, mutta en omista yhtään kissaa.
5. Olen oppinut käyttämään kirkkaita värejä sisustuksessa vasta lapsen myötä, heh.
6. Olen ehdottomasti kesäihminen ja tämä piiiitkä talvi on ottanut hermonpäälle.
7. Kalastan kesäisin mieheni kanssa kuhaa, haukea - ja kaikkea muutakin siltä väliltä :)

Minä laitan tunnustuksen seuraaville blogeille:

- SisustusUnelmia
- Tiinun kuistilla
- Kristallin hohtoa! 
- Katon kontti 

2 kommenttia:

  1. Kiitos kiitos :) Täytyykin ruveta väsämään tunnustusta.

    VastaaPoista
  2. Ollappa hyvä Cride :) Lukaisinkin jo sinun tunnustuksesi blogistasi. Kärsimättömyys lukeutuu myös minun luonteenpiirteisiini :)

    VastaaPoista

Hei, luen mielelläni kommetteja. Jätä ihmeessä omasi :)